Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонти и подобрения по алфа 166 - с цени

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение

    Като отчетем факта, че риска да попаднеш на менте Кастрол е доста голям, Ликито си струва парите.
    Риск винаги има. Но това означава ли, че не трябва да избираме по-доброто масло?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Риск винаги има. Но това означава ли, че не трябва да избираме по-доброто масло?
      По-доброто за теб. Не съм карал с Кастрол да направя сравнение, ти не си карал с Моли за да направиш, вярваме на някакви писаници. Гумите си ги купих точно защото бяха победители в теста на Адак, в последствие въпреки мекия каучук се оказаха пълни галоши, не съм имал толкова намеси на АБС даже с ШЕСТ годишните континенталки, които изхвърлих тази пролет. Но са немски и явно са подпрели производителя.

      Ето тук се води подобна дискусия - цък.
      Last edited by Doomguy; d.m.y г., 22:48.

      Comment


      • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
        По-доброто за теб. Не съм карал с Кастрол да направя сравнение, ти не си карал с Моли за да направиш, вярваме на някакви писаници......
        Абсолютно си прав!

        Но понеже животът едва ли ще ми стигне за да тествам всички масла, затова се доверявам на хора, които вече са ги тествали.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Абсолютно си прав!

          Но понеже животът едва ли ще ми стигне за да тествам всички масла, затова се доверявам на хора, които вече са ги тествали.
          Те пък тия дето са ги тествали, ако могат да ти кажат всяко масло колко износва примерно за 100 000км. Всичко е много относително при маслата и психо-факторът и рекламата са 50% от избора. Караш с някоя гняс, невидяла смяна(обикновено италианецът преди теб е карал така, а ти изобщо си нямаш представа) или масло с добавки да не го споменавам, че гледам има фенове, някой някъде ти сипва едно масло като хората, то измива всичката гняс из мотора, лъсват всички луфтове, ест. става по-шумен пада компресия, налягане и т.н. и резултатът е:
          "С каква хубава гняс си карах досега, а на какъв боклук налетях." Т.е. това е частен случай, разбира се, но нещата не винаги подлежат на светкавичен анализ, хората карат с едно и също масло по 500 000км. на 10 камиона и още "чакат да го видят".
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
            Те пък тия дето са ги тествали, ако могат да ти кажат всяко масло колко износва примерно за 100 000км. Всичко е много относително при маслата и психо-факторът и рекламата са 50% от избора. Караш с някоя гняс, невидяла смяна(обикновено италианецът преди теб е карал така, а ти изобщо си нямаш представа) или масло с добавки да не го споменавам, че гледам има фенове, някой някъде ти сипва едно масло като хората, то измива всичката гняс из мотора, лъсват всички луфтове, ест. става по-шумен пада компресия, налягане и т.н. и резултатът е:
            "С каква хубава гняс си карах досега, а на какъв боклук налетях." Т.е. това е частен случай, разбира се, но нещата не винаги подлежат на светкавичен анализ, хората карат с едно и също масло по 500 000км. на 10 камиона и още "чакат да го видят".
            Не са всичко само приказки. Има си достатъчно много и достатъчно обективни методи за анализ и окачествяване на маслата.
            А иначе субективните наблюдения не винаги са правилни. Примерно това, че с дадено масло двигателят работи по-тихо не означава непременно, че това е по-доброто масло.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Части сервиз и лети джанти 205/55/16 за 166 2.0TS

              Здравейте,отскоро съм с 166-ца 99г,2.0 ТS,бихте ли ми казали колко излизат предни дискове,накладки,свещи,ангр.ремък и изобщо коя фирма е с най- изгодни цени за части и консумативи принципно,както и да ми препоръчате сервиз.Чувам добри отзиви за "Лисан"-сервиз. Досега съм карал предимно немски возила,но когато се качих в тази кола и вече бях решил че я взимам,без дори да я покарам 100 метра. Някои много плюят по италианките но изобщо не съм съгласен. Мисля да си покарам тази кола и затова искам да си я стегна.Интересуват ме и лети джанти 205/55/16-употребявани.Предварително благодаря.
              Last edited by Alfetino; d.m.y г., 22:09.
              sigpic !!! КЕФ ЦЕНА НЯМА !!!

              Comment


              • текущи ремонти по Алфа Р.166 2.4 jtd 175кс

                Последните ремонти направени по моята Алфа 166 2.4 jtd
                смяна на 4-те амортизатора - 400евро
                смяна на 4-пружини 250евро
                предни спирачни дискове - 170 евро
                предни и задни накладки - 100 евро
                смяна масло и филтри -150 евро
                джанти r16 5бр., + 4 нови летни гуми 600евро
                работа 200 евро от Константин в клубния сервиз!!!
                Last edited by samokov69; d.m.y г., 23:36.
                Алфа Ромео това- страст!

                Comment


                • Тези дни и аз налях малко парички.
                  - заден амортисьор 2бр. магнети марели Axm- auto 140 лв
                  - преден амортисьор 2бр. каяба от форума направо некарани бяха 100 лв.
                  - тампони горни носачи незнам марка 80 лв надявам се да са по- здрави от старите за 8 лв
                  - масло castrol + филтри 145 лв
                  - трут 150 лв
                  Alfa Romeo 155 1.7TS 95g EX- ALFA ROMEO 166 2.4 JTD 02 EX- Alfa Romeo 155 1.8 Silvarstone - Alfa Romeo 166 2.4 JTD 02 ( 136 ) - Alfa Romeo Giulietta 1.4 '13 (120)

                  Comment


                  • 2.0TS 159500

                    1.Маслен филтър - 10лв
                    2.Филтър климатик - 23лв
                    3.Въздушен филтър - 22лв
                    4.Ангренажен ремък - 30лв
                    5.Ремък баланс валове - 40лв
                    6.Масло 5В40 - 50лв
                    7.Боя за разни корекции - 50лв
                    8.Жила ръчна спирачка - 40лв
                    9.Лагери предна лява главина 2бр. - 140лв
                    10.Каре външно ляво - 30лв
                    11.Ролка паразитна ангренажен ремък - 30лв
                    12.Обтегач ремък баланс валове - 38лв

                    Тотал: 510лв.
                    Last edited by Boby; d.m.y г., 15:52.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • Съединителче Валео - около 400лв, покрай него семеринт колянов вал, и семеринги на полуоските.
                      Кратко описание на ремонта:
                      Сваляне на магарето с носачите, двг се подпира, махат се жилата на скоростите, помпата на съединителя, както и лявата полуоска(дясната я оставям, кутията само я изнизвам от нея и после я нанизвам), маслото се източва, стартера и се действа, при сглобяването е хубаво да се закачи вече сложената кутия на стойка за двг тип греда(отгоре има ухо) за да си освободиш евентуално другата стойка за магарето. Лагерът се поставя на вилката(малко гресчица) и се щтраква за притискателя с натискане на вилката след монтажа на кутията. Маховика се стяга на 13кг, притискателя на 3 (по спомен)
                      Покрай другите дивотии, корабът нещо сутрин не му се тръгва. Пали на бензин, но не поема както трябва подаването на газ, хълца и т.н. като обърне на газ всичко става ок.
                      Почистих дроселчето, а дюзите ги свалих и ги метнах на ултразвук(Комлука срещу Шела - 50лв всичко). Сега колата пали и тръгва.
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                        Съединителче Валео - около 400лв, покрай него семеринт колянов вал, и семеринги на полуоските.
                        Кратко описание на ремонта:
                        Сваляне на магарето с носачите, двг се подпира, махат се жилата на скоростите, помпата на съединителя, както и лявата полуоска(дясната я оставям, кутията само я изнизвам от нея и после я нанизвам), маслото се източва, стартера и се действа, при сглобяването е хубаво да се закачи вече сложената кутия на стойка за двг тип греда(отгоре има ухо) за да си освободиш евентуално другата стойка за магарето. Лагерът се поставя на вилката(малко гресчица) и се щтраква за притискателя с натискане на вилката след монтажа на кутията. Маховика се стяга на 13кг, притискателя на 3 (по спомен)
                        Покрай другите дивотии, корабът нещо сутрин не му се тръгва. Пали на бензин, но не поема както трябва подаването на газ, хълца и т.н. като обърне на газ всичко става ок.
                        Почистих дроселчето, а дюзите ги свалих и ги метнах на ултразвук(Комлука срещу Шела - 50лв всичко). Сега колата пали и тръгва.
                        Ти си се убил от работа за един съединител.
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                          Ти си се убил от работа за един съединител.
                          Хах що, дай да научим нещо ново
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                            Хах що, дай да научим нещо ново
                            Това с магарето е прекалено.
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                              Това с магарето е прекалено.
                              Ще продължаваш ли да пишеш по 2 думи? Кажи нещо да те разбера.
                              пп Мигач калник - 18лв нов.
                              Last edited by code; d.m.y г., 09:47.
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • Я да взема и аз да драсна какво съм набивал по колата това лято...
                                1. Основен ремонт след джамбазките добавките, които се споменават тука. Заедно към него масла, ремъци, ролки, водна помпа, свещи, съединител, ремонт глава, труд-2076лв
                                2. Колянов вал- от колега във форума-200лв
                                3. Предни дискове + накладки за тях-226лв
                                4. Задни дискове + накладки за тях- 160лв
                                Има и още дреболии, но те са малки.
                                Alfa Romeo 166 2.0 TS '00

                                Comment

                                Working...
                                X